Gauldal

Fotballklubb

En klubb for alle

Velkommen til GFK.

Har du spørsmål ta kontakt.

Informasjon til dommere.

Informasjon til trenere og lagledere.

Informasjon om booking av treningstider i Hoopit.

Her er en oversikt over klubbens dugnader.

Oversikt over viktige datoer og arrangementer.

Klubbhåndboka svarer på spørsmål om klubben. Håndboka sørger for at klubben drives etter de rutiner som til enhver tid gjelder.

Vi er arrangør av KIWI BAMA-CUP

Gauldal fotballklubb arrangerer Kiwi Bama Cup 7.-8.septemeber 2024.

Påmeldingsfrist 20 august.

Vi er meget stolte over å få være en av kun 37 klubber i Norge som er plukket ut av NFF til å være Eat Move Sleep ambassadørklubb.

GFK er opptatt av å profilere seg som en fotballklubb som i tillegg til å motivere og legge til rette for lek og fysisk aktivitet, også formidler gode holdninger og sunne kostholdsvaner

Eat Move Sleep Cup er et av årets største arrangementer, og vi gleder oss til å vise alle besøkende hva vi står for. I motsetning til de fleste andre cuper, vil det for eksempel bugne av sunne og næringsrike mat- og drikkealternativer.

Videre har vi kuttet ut mesteparten av usunne produkter, og i tillegg har vi en morsom og lærerik Eat Move Sleep camp som alle barn skal gjennom, bare for å nevne noe.

Med andre ord, sammen med en stor gjeng frivillige i klubben kan vi love en uforglemmelig fotballfest for både spillere, støtteapparat og publikum.

Play Video

Les om Cupen og meld deg på!

VÅRE LAG

Seniorlag

• Gauldal Menn

Ungdomslag

• Gauldal J13-1
  • Gauldal G13-1
  • Gauldal g14-1
  • Gauldal Gauldal G16-1
  • Gauldal J17-1
  • Gauldal J17-2

Barnelag

• Gauldal G10-1
  • Gauldal G10-2
  • Gauldal J11-1
  • Gauldal G11-1
  • Gauldal G11-2
  • Gauldal J12-1
  • Gauldal G12-1

MELD DEG INN I KLUBBEN

Vil du melde deg eller barnet ditt inn i klubben?

Innmelding i klubben skjer via Hoopit. Ta kontakt med lagleder for å få informasjon. Vi ser frem til å ha deg med i klubben vår!

VI ER EN
KVALITETSKLUBB!

Hva er en Kvalitetsklubb?

Kvalitetsklubbkonseptet er et klubbutviklingsverktøy som inneholder krav rettet mot konkrete områder i klubben. Fotballkretsen skal sørge for at klubben får tydelig veiledning og trygge rammer i arbeidet frem mot å bli og forbli en Kvalitetsklubb.

logo kvalitetsklubb

VÅRE SPONSORER

Vil du støtte GFK Fotballklubb?

Å støtte GFK Fotballklubb betyr å være med på å skape en meningsfull og positiv opplevelse for både spillere og lokalsamfunn. Som sponsor vil du kunne bidra til å støtte klubben i deres ambisjoner om å utvikle talentfulle unge spillere og fremme sunn fysisk aktivitet for alle aldersgrupper. Som en del av GFK Fotballklubb vil du også kunne få tilgang til spennende arrangementer og muligheter for å bygge nettverk og engasjere deg i samfunnet på en meningsfull måte. Din støtte vil være avgjørende for å sikre klubbens suksess og videre vekst.

Ta kontakt med oss